СХВАЛЕНО СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

педагогічною радою батьківськимкомітетом рішення ради Захарівськогозакладу Захарівського закладу Захарівського закладу загальної середньої освіти

середньоїзагальної освіти

(протокол№ 1 від(протокол№ 1 від (протокол№ 1 від «04» січня 2021р.) «04» січня 2021р.) «04» січня 2021р.)

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Захарівського закладу загальної середньої освіти Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області

Метою створення даних Правил є: - створення ділової та робочої атмосфери під час навчально-виховного процесу; - виховання в учнів дисциплінованості та громадянської самосвідомості; - формування розуміння морально-етичних норм поведінки у суспільстві; - формування безпечного освітнього середовища та виконання санітарно- гігієнічних вимог; - формування відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій школи.

Вступ Адміністрація школи несе відповідальність за забезпечення дотримання правил поведінки для здобувачів освіти, і повинно мати значну свободу дій для задоволення індивідуальних потреб учнів та здійснення судження в контексті конкретних обставин. Наслідки за недотримання очікуваної поведінки можуть відрізнятися в кожній окремій ситуації для кожного окремого учня.

Кодекс поведінки здобувачів освіти, правила та очікування переглядаються і посилюються на постійній основі надавачами освіти, адміністрацією через загальні збори, оголошення, відвідування класів директором і щодня вчителями в класі.

І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ Правила поведінки учнів базуються на законах України, відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту»№463 IX від 16.01.2020 р., учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років. Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України. Відповідно до ст. 53 Закону України «Про освіту»від 05.09.2017 №2145-VIII (зі змінами) від 19.01.2019 р.,учні , як здобувачі освіти мають право на:

- навчання упродовж життя та академічну мобільність;

- індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання; - якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності; - свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

- на відпочинок під час перерв, в суботу, неділю, святкові та канікулярні дні.

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

Учні як здобувачі освіти зобов’язані:

• - самостійного виконанувати навчальні завдання поточного та підсумкового контролю без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання (самостійні, контрольні, ДПА);

• особисто бути присутніми на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

- за потреби долучатися до уроків із застосуванням технологій дистанційного навчання: - поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля; - дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов Статуту освітнього закладу.

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- дотримуватися принципу академічної доброчесності,а саме етичних принципів та визначених законом правил , якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п. 4 Закону України «Про освіту» вважається:

• Академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства.

• Самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових.

-Фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях.

• Фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень.

• Списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації (шпаргалки, мікронавушники, телефони, планшети, тощо), крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання, а також повторне використання раніше виконаної іншою особою письмової роботи (лабораторної, контрольної, самостійної, індивідуальної, тощо).

• Обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування. • Хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального чи нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.

Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти Відповідальнісь за конкретне порушення академічної доброчинності визначають спеціальні закони та внутрішнє Положення школи.

2.Етичні норми поведінки

Стосунки між здобувачами освіти, надавачами освіти та персоналом школи будуються на взаємоповазі та довірі.

Педагогічний та учнівський колектив, обслуговуючий персонал повинні постійно дбати про авторитет та імідж закладу освіти, зокрема:

- не повинні бути носіями негативної оцінки чи інформації як про своїх друзів, колег, співробітників, так і про заклад у цілому;

-ввічливість, стриманість, доброзичливість є нормою поведінки школяра;

- не обговорювати рівень освітнього процесу, вчинки, поведінку своїх друзів у громадських місцях;

-толерантно, справедливо давати оцінку кожному прожитому дню;

-спілкуватись на заняттях тільки державною українською мовою, дотримуючись етичних норм спілкування.

Усі учні зобов'язані берегти майно навчального закладу, зелені насадження на території, бережливо поводитися зі своїми речами та речами інших учасників навчально-виховного процесу. У разі знаходження загублених речей, необхідно повідомити членів адміністрації або класного керівника. Учні зобов'язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу школи, зберігати чистоту й порядок у туалетних кімнатах, коридорах, виконувати санітарно-гігієнічні правила.

3. Пунктуальність

Пунктуальність — це важлива риса, яку ми виховуємо в наших учнях. Ми заохочуємо учнів не запізнюватися та розраховуємо на підтримку батьків. Відповідно до правил школи, учні зобов’язані приходити на навчання та на уроки протягом дня вчасно.

Кожен учень має приходити до школи не пізніше 8:15, а о 8:30 має бути в класі, повністю готовим до початку уроків. Під час перерв учні повинні впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно.

4. Правила поведінки під час уроку

Учні мають уважно працювати у класах під час уроків та не заважати іншим. Учні неможуть відмовлятися від виконання завдань, які ставить учитель. Для ефективності навчального процесу та для того, щоб його не переривати, учні мають протягом усього уроку перебувати в класі. Якщо з’являється нагальна потреба вийти, це можна зробити лише здозволу вчителя.

Не дозволяється жувати гумку, учні можуть користуватися на урокахгаджетами лише для навчання.

Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.

На першу вимогу вчителя учень зобов’язаний подати щоденник.

Учень повинен щодня вести записи домашніх завдань у щоденнику.

Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

Учні входять до класу за дзвоником.

Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя.

Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.

Під час уроку не можна ходити по класу без дозволу вчителя, голосно розмовляти, кричати, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.

Заняття у школі проводяться за класною системою.

За кожним учнем у кожному класі закріплено окреме місце.

Кожен учень відповідає за збереження санітарного стану та майна на своєму робочому місці.

Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.

Учень на уроці зобов'язаний виконувати всі вимоги вчителя щодо виконань завдань предмету.

Під час відповіді на запитання вчителя учень повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.

Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

На уроці учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов'язково присутні в залі.

Дзвінок свідчить про закінчення уроку.

Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

Учень має право в коректній формі одстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.

Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

5.Поведінка здобувачів освіти до початку, на перервах і після уроків

Під час перерви здобувач освіти зобов’язаний:

- підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;

- вийти з класу, якщо попросить учитель;

- підкорятися вимогам чергового учня чи учителя;

- при зустрічі з вчителями, батьками, дорослими відвідувачами школи учні вітаються;

- не вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.

Час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, проте не повинен заважати іншим.

Заборонено принижувати шляхом агресивної поведінки однієї дитини іншою, чи групою дітей.

На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

Під час перерв учні мають поводитись обережно. Бігати на перервах не дозволяється, адже така поведінка може зашкодити учню або його оточенню.

Під час перерви учні 5-11-х класів при потребі переходять з одного навчального кабінету до іншого спокійно, без метушні й галасу. Особливо уважними потрібно бути учням під час руху сходами. При пересуванні триматися правого боку. Категорично забороняється при цьому нехтувати правилами техніки безпеки. Учні можуть вільно переміщатися по школі під час перерви(правою частиною коридора або сходів), окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня, спортзал).

5.1Під час перерв забороняється

=бігати по школі, сходах, поблизу вікон, галасувати, грати в м’яча у класі, коридорах та інших місцях, непристосованих для ігор.

=штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями, іншими предметами і застосовувати фізичну силу;

=самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.

=користуватись гаджетами при русі по сходах

5.2Категорично забороняється

У школі та на її території тютюнопаління та вживання наркотичних засобів, алкогольних напоїв. Заборонено також роздавати медикаментозні засоби, розпилювати балончики різної паралітичної дії.

Не дозволено приносити до Школи небезпечні речі: піротехнічні вироби, спортивнезнаряддя, шкідливі речовини, напої та продукти харчування не для особистого вживання.

Заборонено накопичення та спільне використання хімічних несертифікованих речовин, які (особливо в концентрованому вигляді) можуть бути небезпечними для оточуючих. Це стосується також слаймів та лизунів.

На території школи заборонені будь-які фінансові операції між учнями. Виключення складають шкільні економічні та благодійні проекти.

Спортивне знаряддя (ролики, скейти, тощо) не можна використовувати на території Школи. Вони мають знаходитись у приміщені роздягальні.

Учням не дозволено замовляти доставку на адресу Школи та приводити тварин.

Фізична конфронтація, залякування і знущання над людиною або твариною є неприпустимими формами поведінки учнів у школі та за її межами.

6.Обов’язки та правила для чергового в класі та по школі

Чергові призначаються відповідно до графіка чергування в класі.

Черговий по класу учень під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.

Черговий учень має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.

Черговий клас по школі має приступити до чергування за 30 хв. до початку занять. Чергування по школі триває один навчальний тиждень протягом робочого дня.

Черговий клас по школі здійснює чергування згідно з Обов’язками чергового класу.

Чергові учні допомагають черговому адміністратору і черговому вчителю у здійсненні контролю за чистотою, порядком по школі, за виконанням всіма учнями цих Правил.

7.Правила поведінки здобувачів освіти в їдальні

Під час обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.

Здобувачі освіти повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.

Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.

Розмовляти під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

Рекомендовано вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні, абопринесену з дому в індивідуальних (ЛАНЧ БОКС)з попередньою домовленністю з класним керівником.

Учні самі прибирають посуд зі столу після прийому їжі.

Здобувачі освіти дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

Забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.

8 . Правила поведінки в бібліотеці

Не дозволяється користуватися мобільними телефонами.

Слід дотримуватися тиші.

Олівці, ручки, лінійки використовувати в бібліотеці за призначенням. Не дозволяється підносити їх близько до очей, засовувати до носа чи вуха, розмахувати перед обличчям інших учнів-читачів.

Під час відвідування шкільної бібліотеки забороняється бігати по бібліотеці, штовхатися поблизу вікон, шаф та стелажів, кидатися будь-якими предметами, битися чи порушувати тишу і порядок якимось іншим способом.

Під час знаходження в бібліотеці не вживайте їжу.

Залишити зайві речі в класній кімнаті.

Дотримуйтесь культури спілкування у бібліотеці, при роботі в читальній залі, з документами, матеріалами.

Учням забороняється знаходитись в бібліотеці у відсутності чи без дозволу бібліотекаря.

Дбайливо ставитися до друкованих видань (не рвати, не м'яти і не робити поміток).

Повертати літературу у встановлені терміни.

Не виносити книги з бібліотеки без відмітки в читацькому формулярі.

Уважно переглядати екземпляр на наявність дефектів перед тим, як віднести додому. У разі виявлення слідів псування повідомити бібліотекаря.

Не переставляти книги з одного місця на інше.

Якщо екземпляр загублений, потрібно придбати рівноцінне видання і здати в бібліотеку, пояснивши ситуацію.

9.Пропуск занять

Протягом відсутності у школі учень може навчатися дистанційно та отримувати завдання через запропоновані навчальні платформи.

У разі відсутності учнів, які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин заклад освіти невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом поточного навчального року.

Учень, який був відсутній у школі з причин хвороби протягом 3 днів і більше має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з рекомендаціями щодо навантаження на уроці фізичної культури з вказаним терміном.

Якщо учень неспроможний відвідувати школу в будь-який день через хворобу або за будь-яких інших причин з відома батьків, необхідно надати відповідну заяву від батьків перед початком навчального дня.

Освітній процес не може бути цілковито індивідуальним для повноцінного навчального процесу ХХІ століття необхідно працювати в групі, вирішувати проблеми разом та співпрацювати.

10.Правила екологічної поведінки

Ці правила прищеплюються учням з першого класу. Вони нескладні, а головне, школярі знають про них з самого раннього дитинства, ось тільки користуватися ними хочуть не всі з них. Виховати любов до природи – задача складна, але вирішувана, і почати виховання можна з елементарних правил екологічної поведінки школярів.

Учням забороняється ламати дерева, чагарники, зривати квіти і топтати клумби.

Не можна пошкоджувати кору дерев, обриваючи її або вирізаючи на ній написи.

Не можна розкидати сміття в школі і у дворі і засмічувати водойми.

Забороняється розводити самовільно багаття на території школи.

Учням, які стали свідками заподіяння шкоди живій природі, слід повідомити про це класного керівника.

11 .Рекомендації до зовнішнього вигляду здобувачів освіти

Демократичний підхід до зовнішнього вигляду школяра передбачає відсутність форми єдиного зразка, що дозволяє учневі реалізувати свою індивідуальність і неповторність. Але учень школи повинен мати відповідний зовнішній вигляд.

Діловий одяг — це невід’ємний елемент корпоративної культури учнів нашої школи, важливий аспект виховання, який привчає до відповідальності та дотримання встановлених правил і стандартів, допомагає учням налаштуватися на навчання та зосередитись на заняттях, підтримує позитивну соціальну взаємодію серед учнів.

До школи здобувачі освіти повинні приходити в одязі, що відповідає діловому стилю.

12.Загальні принципи створення зовнішнього вигляду учнів.

Акуратність і охайність:

- одяг повинен бути обов'язково чистим, свіжим, випрасуваним;

- взуття повинно бути чистим;

- зовнішній вигляд повинен відповідати загальноприйнятим в суспільстві нормам ділового стилю і виключати зухвалі деталі;

- школяр повинен мати охайну зачіску-стрижку;

- школярка повинна мати охайну зачіску-стрижку, або підібране в зачіску довге волосся – дівчатам заборонено ходити з неохайним розпущеним волоссям, це зумовлено санітарно-гігієнічними вимогами;

- волосся, обличчя і руки повинні бути чистими і доглянутими;-- використані дезодоруючі засоби повинні мати легкий і нейтральний запах;

- школяркам не рекомендується використовувати косметику і носити громіздкі прикраси на заняття.

Одяг повинен відповідати зручності, зросту, виражати пошану учня до самого себе і суспільства.

Допускається носіння в холодну пору року джемперів, светрів і пуловерів однотонних стриманих кольорів без малюнків і без написів.

Забороняється одягати

- короткі блузи та спідниці, топіки; сорочки білизняного стилю блузи, кофти яскравих «кричущих» кольорів контрастної колірної гами, яскравими написами і будь-якими зображеннями.

Категорично забороняється - носіння аксесуари з символікою асоціальних неформальних молодіжних об'єднань, а також такі, що пропагують психоактивні речовини і протиправну поведінку.

Не рекомендовано засвідчувати зовнішнім виглядом приналежність до молодіжних культур.

Знаходитися в школі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.

На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковому одязі, дотримуються дрес-коду згідно призначення та тематики урочистостей.

12.1Спортивна форма.

Для уроків фізичної культури: спортивна футболка як обов’язковий елемент спортивної форми, спортивний костюм (шорти або брюки та реглан) має бути згідно погоди (так як учні зазвичай займаються на спортивному майданчику), кросівки, кеди.

Спортивні костюми надягають тільки для уроків фізичної культури, та на час проведення спортивних свят, змагань, на інших уроках є недоречними.

13 .Матеріальна відповідальність здобувачів освіти

Учні несуть відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних гаджетів, девайсів. Їх потрібно вимкнути,сховатита не користуватися ними протягом шкільного дня з 8:30 до 16:50.

Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, навіть цінних, школа не несе відповідальності, але часто речі знаходяться, і в такому випадку їх можна забрати у співробітників школи.

Батьки матеріально відповідальні за пошкодження шкільного майна дитиною.

Порушення

Учні та батьки погоджуються виконувати правила школи та підтверджують розуміння їх важливості. Всі учасники навчально - виховного процесу є відповідальними за їх (не)виконання.

Незначні порушення — це ті, які не несуть небезпеки для життя і здоров’я, але негативно впливають на атмосферу в класі: порушення шкільних правил, знущання, приниження, глузування, ненормативна лексика, жбурляння предметами, грубість, агресивна поведінка, неповага, обман, фальсифікація, плагіат, зухвала поведінка, опір педагогам, нецільове використання електроніки, комп’ютерів, Інтернет, публічний показ прихильності, зневага до учнівських обов’язків, недотримання правил безпеки.

У випадку легкої або незначної провини педагогічний склад школи повинен допомагати учням усвідомити неправильність їхніх дій та використовувати такі ситуації, щоб навчити дітей знаходити альтернативні варіанти з позитивними результатами.

У разі некоректної поведінки дисциплінарні заходи повинні бути застосовані в рамках, які зміщують фокус з покарання на інший – коригувальний та співчутливий. Школа буде використовувати ряд заходів, орієнтованих на зміцнення позитивної поведінки і допомоги учням у визначенні правильного вибору.

Можливі наслідки незначних порушень.

Навчання відповідальності за свої дії.

Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.

Написання пояснювальної записки (Think paper).

Виховна розмова з класним керівником.

Написання листа вибачення.

Запрошення після занять для розмови.

Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.

Консультація шкільного психолога чи соціального педагога.

Зустріч учня з директором.

Значні порушення

– булінг (цькування), залякування (у тому числі в Інтернеті), загроза інформаційній безпеці школи та її інформаційно-комунікаційній системі, загроза фізичним насильством, заподіяння шкоди іншим у результаті бійки, дискримінація, расизм, сексизм, загроза насильства сексуального характеру, куріння, наявність або вживання алкоголю або наркотиків, крадіжки, грабунки, вимагання, вандалізм, загроза заподіяння шкоди, володіння порнографічними матеріалами, володіння зброєю або копією зброї та інші серйозні порушення.

Можливі наслідки значних порушень.

Негайна персональна зустріч із батьками.

Укладання з учнем поведінкового контракту в усній формі(письмовій)на розсуд адміністрації;(додаток 1)

Відшкодування збитку шкільного майна.

Передача справи на розгляд відповідних органів влади (служба у справах дітей та сім’ї, поліція, прокуратура).

Прикінцеві положення

Здобувачі освіти не мають права під час знаходження на території школи і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров’я самого себе та оточуючих.

За порушення цих Правил та Статуту школи здобувачі освіти притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:

- усне зауваження, бесіда;

- повідомлення батьків учня (лист, телефонний дзвінок);

Ці Правила розповсюджуються на всіх учасників освітнього процесу Захарівського закладу загальної середньої освіти Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області та є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться школою.

Гарної поведінки дітей у школі домогтися складно, якщо діти приходять вчитися, не розуміючи, навіщо це потрібно. Багато школярів вважають, що вони вчаться, тому що так треба дорослим. Завдання батьків – пояснити дитині, що в школу він ходить за знаннями для себе і свойого майбутнього життя, і ні для чого більше. А пам’ятки «правила поведінки в школі» повинні бути у кожної дитини, яка тільки збирається піти в школу.

Кiлькiсть переглядiв: 219

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.